سریال خارق العاده آموزش زبان extra

ساخت وبلاگ

سریال خارق العاده آموزش زبان extra

قیمت: 7900 تومان

لطفا آنقدر غرق زيبايي فيلم نشويد كه يادگيري زبان را فرآموش كنيد!!!

 

سرگرمي در خدمت يادگيري علم! بهترين ايده آموزش سال جدید.

با ديدن اين سريال فوق العاده با آسانترین روش زبان ياد بگيريد. هم سرگرم شويد هم بدون صرف وقت اضافي زبان ياد مي گيريد.

بهترين روش براي يادگيري زبان.  روش تاييد شده و تضمين شده توسط بزرگترين مراكز آموزشي.

اين سريال در بسياري از آموزشگاه هاي بزرگ دنيا به عنوان كمك آموزش استفاده مي شود. تلفظ صحيح و شمرده لغات جهت يادگيري بهتر شما.

هر قسمت به همراه يك فايل word حاوي تمام ديالوگ هاي سريال مي باشد. در عصر تكنولوژي و ارتباطات ديگر بهانه اي براي نياموختن وجود ندارد در هر شرايطي مي توان زبان آموخت شما براي آموختن زبان نياز چنداني به كلاس و يا معلم نداريد شما به تهيه اين فيلم ها با هزينه بسيار كم زبان ياد بگيريد.

آيا مي دانيد پيشنهاد اول معلمين خبره زبان، ديدن فيلم هاي متعدد با زبان اصلي است؟ اين سريال حاوي 30 قسمت كه هر قسمت همراه يه فايل ورد (متن قسمت) می باشد. داستان در مورد يه شخصيتي به نام هكتور است كه از ارژانتين آمده به انگلستان و زبان انگليسي بلد نيست. اين واقعا امکان پذير است که شما يک زبان جديد را بياموزيد!

سريال آموزش زبان EXTR@-TV مجموعه اي است ويدئوي که در قالب طنز و با روشي بسيار ساده و قوي بيننده را در مسيري ويژه جهت يادگيري زبان انگليسي قرار مي دهد. سريال آموزش زبان ۳۰ قسمتي EXTR@-TV توانسته با مهارت ويژه بازيگرانش در تلفظ صحيح و شمرده لغات و ديالوگ ها، شرايط بسيار خوبي جهت يادگيري صحيح زبان انگليسي براي کليه بينندگانش در سنين مختلف و در زمينه هاي Reading و listening همچنين Geramer فراهم آورد و بيننده با دنبال کردن قسمت هاي مختلف سريال روز به روز به زبان انگليسي مسلط مي شود، تا جاي که قادر خواهد بود به راحتي صحبت کند و مطالب را درک کند و حتي بتواند بخواند و بنويسد.
از EXTR@-TV بیشتر بدانیم: EXTR@-TV نام یک سريال است که به ۴ زبان فرانسوی، آلمانی، اسپانیایی و انگيسي جداگانه تولید شده است. این مجموعه داستان ۴ دوست و اتفاقاتی که بین آن‌ها رخ می‌دهد را روایت می‌کند که با انگلیسی بسیار ساده می‌تواند یک پیشنهاد خوب برای یادگیری زبان انگلیسی باشد. این مجموعه برای افراد با سطح زبان انگلیسی پایين و متوسط بسیار مناسب است. بیشتر زمان و لوکیشن مجموعه در داخل یک خانه است و هر اپیزود داستانی جداگانه دارد.

در نسخه‌ی انگلیسی این مجموعه، ۴ شخصیت داستان: هکتور (یک آرژانتینی که آرام آرام انگلیسی اش خوب می‌شود)، آن، نیکولاس و بریجت حضور دارند. سریال Extra مجموعه ای است بسیار مناسب برای آموزش زبان و تقویت شنیدار در زبان. داستان این سریال بر این قرار است که هکتور دوست یکی از ۳ بازیگر اصلی سریال که آشنایی چندانی به زبان انگلیسی ندارد از آرژانتین به انگلیس نزد دوستانش می آید. عدم آشنایی او به زبان و اشتباهاتی که می کند اتفاقات بسیار خنده داری را رقم می زند.

برخی از ویژگی ها
1) 2 DVD اورجینال با عكس روي DVD و با بسته بندي شيك و بسيار زيبا  2) قابل پخش در کامپیوتر و دی وی دی خانگی  3) پيشنهاد اول معلمين خبره زبان ديدن فيلم هاي متعدد با زبان اصلي است.  4) تلفظ صحيح و شمرده لغات جهت يادگيري بهتر و گام به گام افراد مبتدی  5) به همراه يك فايل word حاوي تمام ديالوگ هاي سريال جهت درک تمام دیالوگها


خرید سریال خارق العاده آموزش زبان extra

 

نام و نام خانوادگی

 

در فیلد زیر، کد تلفن کشور خود را وارد کنید مثلا برای ایران 98 را وارد کنید.

کد کشور

 

شماره تلفن ثابت یا همراه

 

ایمیل

 

آدرس شما

 

چنانچه در مورد اين محصول سؤالي داريد در کادر زیر بنويسيد.(اختیاری)

سؤال شما

 

در فيلد زير تعيين كنيد كه قصد خريد چه تعداد از اين محصول را داريد.

تعداد مورد نياز 

 

mohammad69

فروشگاه پستی نیلو بازار...
ما را در سایت فروشگاه پستی نیلو بازار دنبال می کنید

برچسب : خرید سریال خارق العاده آموزش زبان extra,خرید پستی سریال خارق العاده آموزش زبان extra,دانلود سریال خارق العاده آموزش زبان extra,سریال آموزش زبان extra,خرید سریال آموزش زبان extra,دانلود سریال آموزش زبان extra,آموزش زبان extra,آموزش زبان انگلیسی,زبان انگلیسی,خودآموز زبان انگلیسی,خوداموز زبان انگلیسی, نویسنده : مدیر سایت nilobazar بازدید : 1005 تاريخ : دوشنبه 14 / 5 ساعت: 0:56